Udruga je osnovana s osnovnim ciljevima promicanja, razvitka i unapređenja djelatnosti upravljanja kontaktima u multimedijalnim interaktivnim kanalima u Republici Hrvatskoj..
Zadržati vodeće mjesto među promicateljima znanja o novim tehnologijama multimedijalnih interaktivnih kanala komunikacije
Udruga je formalno osnovana i registrirana 2008.
Prije toga je grupa entuzijasta pokrenula aktivnosti okupljanja stručnjaka u djelatnosti upravljanja kontaktima. Neformalna druženja i razmjene iskustava potvrdila su potrebu formalnog organiziranja. Po osnivačkoj skupštini HCCU je službeno registrirana u Uredu za udruge Grada Zagreba.
HCCU organizira jednom godišnje tradicionalnu CC konferenciju.
Prva je održana 1998. godine u suradnji s Zagrebačim Velesajmom kao popratna manifestacija uz sajamski projekt INFO.
Članovi i podupiratelji prihvatili su tu ideju i svake godine pripremaju zanimljive programe.
Prvih godina u vrijeme razvoja kontakt centar industrije u RH imali smo i ućešce stranih predavača. Danas je praksa da su predavači ugledni hrvatski stručnjaci. Konferencija je mjesto susreta stručnjaka i razmjene znanja i iskustva.
HCCU i konferencije se ne bi održali da nije bilo dragocjene pomoći od prvih dana do danas.
Oni zavređuju da ih se posebno navede:
Zagrebaćki Velesajam, Zagrebačka banka, APIS IT, Logos odnosno Asseco See, Infoarena, Sedam It, Avaya, Combis i .....mnogi drugi.
Glavna pogonska energija udruge je nesebičan entuzijam članova i brojnih nečlanova koji kontinuirano daju snagu HCCU.
Pravni podaci o udruzi
HCCU - Hrvatska udruga call centara
OIB: 39296126491
IBAN: HR5324840081105054823
Sjedište udruge: 10000 Zagreb, V. Varičaka
10
info@hccu.hr
Udrugu zastupaju: predsjednik i podpresjednik
Aenean commodo ligula eget dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet.
Pozivno pismo učesnicima 20 konferencije
|
Prateći revoluciju na području korisničkih usluga koju pokreće nova generacija potrošača, novi načini komunikacije i prihvaćanje društvenih medija Storm informatika proširuje portfolio proizvoda za komunikaciji s korisnicima putem društvenih mreža.
Brand Embassy je vodeća platforma za pružanje korisničke podrške u segmentu digitalnih kanala komunikacije. Ova tehnologija spaja korisnika društvenih mreža s agentom korisničke službe u realnom vremenu pri čemu se služi sofisticiranim inteligentnim mehanizmom preusmjeravanja. Odgovarajući dijelovi korisničke podrške automatizirani su kako bi se povećala učinkovitost agenata pri izgradnjih trajnih odnosa s korisnicima. Tvrtke koje vode računa o korisničkom iskustvu svojih kupaca tijekom vijeka korištenja usluga („customer journey“) ostvaruju relevantno bolje rezultate kroz 10-15% povećanje prihoda uz 20% povećanje zadovoljstva kupaca*. Volumen korištenja telefonskog kanala u kontaktnim centrima bilježi kontantan pad, zbog sve većeg angažiranja korisnika kroz digitalne kanale. Prema nekim procjenama do 2020 godine samo 29% korisnika će se oslanjati isključivo na telefonske kanali kod podrške korisnicima**.
Nadalje predviđanja potvrđuju da čak i u "digitalnom dobu" ljudska interakcija ostaje vitalna komponenta zadovoljstva kupaca.
Nekoliko ključnih značajki platforme Brand Embassy:
Brand Embassy rješenje lako se integrira u postojeću infrastrukturu i sustave bez potrebe za velikim angažmanom unutarnjih resursa IT odjela. Rješenje se nudi kao cloud usluga (SaaS), dostupno je kroz sve glavne internetske preglednike te se neprekidno ažurira i održava. Brand Embassy globalni je lider u rješenjima digitalnih korisničkih usluga aktivan u više od 30 zemalja uz veliku bazu klijenata kao što su telekomi, financijske kuće, e-trgovina i drugi (neki od klijenata: Vipnet, Vodafone, Telefonica O2, T-Mobile, Societe Generale, GE Money, ING Bank, Alibaba Group, Lenovo, Samsung, Johnson & Johnson, Puma, KIA). Uz provjerene partnere Brand Embassy i Storm informatiku, klijenti će se osjećati sigurni u provedbi idućeg koraka u digitalnoj transformaciji. prikaz objašnjava sve.
više informacija na www.brandembassy.com
Molimo Vas kontaktirajte nas na naš mail: info@hccu.hr ili dopisom na našu adresu: Hrvatska call centar udruga, 10000 Zagreb, V. Varičaka 10
info@hccu.hr
V. Varičaka 10
Pellentesque elementum, lacus sit amet hendrerit posuere, quam quam tristique nisi, nec ornare ligula magna id nisl. Donec blandit enim ac semper facilisis. Curabitur eu laoreet mauris, eget fermentum velit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet. Dolore magna aliquam erat volutpat.