call centara
Udruga je osnovana s osnovnim ciljevima promicanja, razvitka i unapređenja djelatnosti upravljanja kontaktima u multimedijalnim interaktivnim kanalima u Republici Hrvatskoj..
Vizija nam je, zadržati vodeće mjesto među promicateljima znanja o novim tehnologijama multimedijalnih interaktivnih kanala komunikacije
Upoznajte se sa statutom HCCU udruge. Na ovom liku preuzmite ga u PDF formatu
Udruga je formalno osnovana i registrirana 2008. Prije toga je grupa entuzijasta pokrenula aktivnosti okupljanja stručnjaka u djelatnosti upravljanja kontaktima. Neformalna druženja i razmjene iskustava potvrdila su potrebu formalnog organiziranja. Po osnivačkoj skupštini HCCU je službeno registrirana u Uredu za udruge Grada Zagreba. HCCU organizira jednom godišnje tradicionalnu CC konferenciju.
Prva je održana 1998. godine u suradnji s Zagrebačim Velesajmom kao popratna manifestacija uz sajamski projekt INFO. Članovi i podupiratelji prihvatili su tu ideju i svake godine pripremaju zanimljive programe. Prvih godina u vrijeme razvoja kontakt centar industrije u RH imali smo i ućešce stranih predavača. Danas je praksa da su predavači ugledni hrvatski stručnjaci. Konferencija je mjesto susreta stručnjaka i razmjene znanja i iskustva. HCCU i konferencije se ne bi održali da nije bilo dragocjene pomoći od prvih dana do danas.
Oni zavređuju da ih se posebno navede: Zagrebački Velesajam, Zagrebačka banka, APIS IT, Logos / Asseco See, Infoarena, Sedam It, Avaya, Combis, STORM i mnogi drugi. Glavna pogonska energija udruge je nesebičan entuzijam članova i brojnih nečlanova koji kontinuirano daju snagu HCCU.
Predsjednik udruge Miho Pitarević